+6 امتیاز
در سیستم عامل توسط

چندتا سوال داشتم از شما دوستان و ممنون میشم اگر با نظراتتون من یاری کنید؟

1. درباره بلک او اس آپدیت ها،اپلیکیشن ها و اینکه جوابگویی داره تو ایران یا نه (البته با توجه به اینکه اکثر برنامه ها تو ایران ساپورت نمیشه)؟

2.برخی دوستان هستند که نرم افزار های اندروید رو با شکوندن قفل بلک او اس روی گوشی نصب می کنن و اجرا هم می کنند و خب این موضوع این سوال پیش میاره که این سیستم عامل اصلا کارایی داره یا نه و یا اینکه فقط پول اضافه برای زیبایی گوشی پرداخت می کنیم نه به قولی متمایز بودنش از لحاظ کارایی؟

3. از چند نفر که بلک بری دارند مدلهای z30-q10 سوال کردم در مورد آنتن دهیش و اینکه از این نظر از گوشیشون راضی بودند یا نه و در پاسخ گفتند که (البته چندتاشون) برخی موارد امرجنسی کال میده و اصلاً آنتن نداشتند ؟ چرا ؟

در تکمیل سوالاتم باید اینم اضافه کنم که من تا حالا خودم با بلک او اس کار نکردم از نزدیک در ایران ولی خب قصد خریدش را دارم اگر واقعاً کارایی داشته باشه و فقط پول اضافه پرداخت نکنم. ممنون

 

 

 
 
 

1 پاسخ

+4 امتیاز
توسط (4.5k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
سلام دوست عزیز. بله. شاید برنامه های خود بلك بری ورلد جوابگو نباشه، ولی اندروید رو ساپورت میكنه. اون قضیه شكستن هم كاملا غلطه. سیستم عامل بلك بری بعد از ورژن 10.2.1 از اندروید به طور پیشفرض ساپورت میكنه. من كه تاحالا مشكلی ازش ندیدم. بلك بری گوشیه خوبیه برای آدمای خاص :)

10.3k سوال

11.7k پاسخ

7.4k دیدگاه

9.1k کاربر

به بلک بری ایران خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران این مجموعه.

برای طرح پرسش از زبان فارسی استفاده کنید در غیر این صورت سوال شما از لیست پرسش و پاسخ ها حذف می گردد
...