+2 امتیاز
در سوالات عمومی توسط (620 امتیاز)
سلام امشب بالاخره گوشی بدستم رسید گوشی ساخت مکزیک و اگه اشتباه نکنم sqw 100-1 هستش!!!

گوشی رو در اوردم خاموش بود و شارژ نداشت و زدم به شارژ تا 5 الی 8 دقه طول کشید تا ایکون باتریش که قرمز بود و چراغ نوتیفیکیشن هی چشمک میزد اوکی بشه حالا میخواستم ببینم این موردی نداره و به باتری اسیب نمیرسه مثلا اگه مدت طولانی بدون شارژ تو کارتن بوده؟؟؟؟؟ بعد 2:15 دقیقه شارژ شد و 40 دقه باهاش ور رفتم و یدونه اهنگ ریختم بعد دیدم شارژش شده 91 در صد طبیعیه؟؟؟؟ از شب تا صبح کنار بود بعد رفتم سر وقتش دیدم شده 81-82 درصد بعد تا الان که دارم تایپ میکنم دیگه کم نکرده خوشبختانه ایا طبیعیه؟؟؟در ضمن هنو سیم کارت هم نزاشتم از وقتی از تو کارتن در اوردم!!!!

و این که مگه چیکار میکنن با این گوشی که صفحش جدا میشه یعنی اینقدر کیفیت گوشی پایینه؟؟؟

یا به دلیل بد کار کردن با گوشی و نصب نرم فزار های غیر مرتبط --کار کردن با گوشی وقتی که به شارژه یا 10 تا برنامه با هم باز میکنن اینقدر داغ میکنه که صفحه گوشی به فنا میره یا اینکه دوستان دارن وجهه بلک بری رو خراب میکنن؟؟

1 پاسخ

+1 امتیاز
توسط (82.2k امتیاز)
وقت بخیر دوست عزیز - مبارکتون باشه - مصرف باتریتون بسیار عالی هست و کاملا طبیعی - خیر به باتری اسیب نمی زنه اون مورد اول - صفحه چیز خیلی جزئی است که در برخی موارد بسیار کم به دلیل داغ شدن بیش از اندازه ی گوشی و پایین بودن کیفیت چسب بلند میشه که اونم با یک نوع چسب قوی تر اوکی می شود و چیز خاصی نیست خیالتو راحت - نکات فنی را در سایت حتما مطاله کنید دوست عزیز - از برنامه های اندرویدی هم از هر استوری دانلود و نصب نکنید و فقط برنامه های خیلی ضروری را نسخه اندرویدی دانلود کنید .

10.3k سوال

11.7k پاسخ

7.4k دیدگاه

9.1k کاربر

به بلک بری ایران خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران این مجموعه.

برای طرح پرسش از زبان فارسی استفاده کنید در غیر این صورت سوال شما از لیست پرسش و پاسخ ها حذف می گردد
...