+1 امتیاز
در سوالات عمومی توسط (260 امتیاز)
می خواستم بدونم ایا پاسپورت برنامه های اندروید رو ساپورت می کنه؟

و اگه ساپورت می کنه ایا فقط برنامه های گوگل پلی رو میتونیم نصب کنیم یا اینکه برنامه های بازار رو هم میتونیم نصب کنیم رو پاسپورت؟!

ایا با نصب برنامه های اندروید در عملکرد پاسپورت اختلالی ایجاد نمیشه؟سرعتش پایین نمیاد؟!

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (82.2k امتیاز)
وقت بخیر دوست عزیز - ببینید نصب برنامه های اندروید و ساپورت آن ها از نسخه ی 10.2.1 به بعد برروی دیوایس های بلک بری که از این نسخه به بالا استفاده می کنند امکان پذیر است و این موضوع تنها به پاسپورت محدود نمی شود - شما قادر به نصب تمامی برنامه های اندرویدی از استور های مختلف از جمله :بازار،آمازون و پارس هاب و Yandex می باشید که پیشنهاد می کنم از استور پارس هاب استفاده کنید - اما برخی برنامه ها نیاز به پشتیبانی گوگل پلی دارند برای اجرا مانند بازی کلش و ... که بلک بری از گوگل پلی پشتیبانی نمی کند و باید نسخ های مود شده ی این نوع برنامه را نصب کنید.
توسط (260 امتیاز)
سلام.ممنون از راهنماییتون.اما در مورد پایین اومدن سرعت عملکرد یا هنگ کردن پاسپورت بعد از نصب برنامه های اندرویدی چیزی نگفتید!
تو بخش سوالات یه نیگاه کردم ظاهرا خیلیا مشکل داشتن با سرعتش و راستشو بخواین یه نفر دیگه هم اینو بم گفته که با برنامه های اندروید پاسپورت یکم خنگ میشه!
این مسئله برام خیلی مهمه  این چیزیه که تو اپل اصلا دیده نمیشه.ممنون میشم راهنماییم کنید
توسط (82.2k امتیاز)
دوست عزیز در حد برنامه های روز مره هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد با توجه سخت افزار قدرتمندی که پاسپورت دارا است - شخصا در حال استفاده هستم - در ضمن آپدیت های اخیر بیش ترین سازگاری را با برنام های اندرویدی دارد.

10.3k سوال

11.7k پاسخ

7.4k دیدگاه

9.1k کاربر

به بلک بری ایران خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران این مجموعه.

برای طرح پرسش از زبان فارسی استفاده کنید در غیر این صورت سوال شما از لیست پرسش و پاسخ ها حذف می گردد
...