+4 امتیاز
در سوالات عمومی توسط (360 امتیاز)

سلام خسته نباشید.

 

یه مشکل اساسی برای گوشیم پیش اومده که خیلی رو اعصابه. گوشی رو به کامپیوتری که تا به حال بهش وصل نشده بود، متصل کردم که چند تا فایل موسیقی رو بهش منتقل کنم و برای اینکار از گزینه ی دسترسی تنها به sd card استفاده کردم. بعد که فایل ها منتقل شدن و گوشی رو برداشتم کلا دیگه هیچ برنامه ای رو نمیاره. نه اینکه گوشی خاموش شده باشه، حتی اگه کسی زنگ بزنه می تونم جواب بدم و برنامه ها رو ببینم و وقتی روشون کلیک می کنم، انتخاب میشن اما کار نمی کنن. یعنی حتی settings یا bbm یا  text message ها رو هم نمی تونم انتخاب کنم. 

خاموش روشن کردم گوشیو چه soft و چه hard. سیم کارت و memory رو هم خارج کردم و دوباره گذاشتم. blackberry link هم نمی تونه بهش connect بشه. با این وضعیت حتی بخوام دوباره os اش رو نصب کنم هم کاری ازم برنمیاد. چون settings رو نمیاره که بخواد شروع بشه. چی کارش باید کنم؟ ممنون میشم راهنمایی ام کنید. 

 

1 پاسخ

+1 امتیاز
توسط (539k امتیاز)
موبایل رو آپدیت کنید
توسط (360 امتیاز)
ممنون از پاسخگوییتون. با خود گوشی و bblink که نمیشد از روی خود سایت آپدیت کردم، بخش آپدیتش تا صد در صد جلو میره به reboot که میرسه ارور میده. راه دیگه ای هست آیا؟ پیشاپیش تشکر می کنم.
توسط (539k امتیاز)
10.3.1.2708 رو تست کردید؟
توسط (360 امتیاز)
از خود سایت بلک بری گرفتم همون نسخه ای که خودش مناسب با گوشی پیشنهاد میده اما نمیدونم کدوم نسخه بوده. حالا از سایت شما این نسخه رو هم می گیرم و امتحان می کنم دوباره. منتها برای پاسپورت روی سرور خودتون لینک دانلود ندارین انگار؟ چون اونکه رایگانه بینهایت سرعتش پایینه.
توسط (539k امتیاز)
نه متاسفانه لینک پاسپورت روی سرور ما هنوز قرار نگرفته
توسط (360 امتیاز)
ممنون. با این حساب مجبور شدم دوباره 10. 3. 01. 2243 رو نصب کنم، و حداقل گوشی راه افتاد :))

10.3k سوال

11.7k پاسخ

7.4k دیدگاه

9.1k کاربر

به بلک بری ایران خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران این مجموعه.

برای طرح پرسش از زبان فارسی استفاده کنید در غیر این صورت سوال شما از لیست پرسش و پاسخ ها حذف می گردد
...