+1 امتیاز
در آپدیت ها توسط (130 امتیاز)
ویرایش شده توسط
با سلام.من حدود 3 ماهه که بلک بری z30  رو گرفتم.تقریبا دو هفته ای میشه که پیامی برام میاد  برای اپدیت

(black berry 10os update..version 10.2.1.3062-size 997mb)

تا حد زیادی از تحریم ها و ارائه خدمات کم بلک بری مخصوصا تعمیرات  تو ایران شنفتم که واقعا از اپدیت کردن و اینکه بعد از اپدیت دچار مشکل بشه میترسم..تو سایت های مختلف دیدم و خوندم که برای اپدیت نیاز به فیلتر شکن یا همون ** ** ** میباشد..درخواستم ازتون اینه که نحوه اضافه کردن ** ** ** (در صورت امکان ادرس سایتی برای خرید) و اپدیت رو برام توضیح بدین.

مشکل دیگری که دارم اینه که چند روز پیش هندزفری رو به گوشی وصل کردم.هیچ صدایی قابل شنیدن نبود.البته قبلا وصل کرده بودم و درست بوده. بعد از جدا کردن هندزفری دکمه های ولوم و همچینین پاور درگیر شده.به صورتی که نه میتونم جواب تلفنام رو بدم و نه میتونم اهنگ یا ویدئویی پلی کنیم و مهمتر از همه اینکه گوشی رو نمیتونم روشن و یا خاموش کنم چون کلید پاور درگیر شده و کار نمیکنه.با چند تا از تعمیراتی های گوشی صحبت کردم .بعضی هاشون میگن مشکله نرم افزاری هستش و بعضی ها مشکل سخت افزاری میدونن.در این مورد هم ممنون میشم راهنمائیم کنید.

با تشکر

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (16.1k امتیاز)
سلام، وقتتون بخیر.

توصیه ی ما اینه که برای چکاپ گوشیتون، اون رو به یکی از مراکز خدمات ما در تهران یا شیراز برسانید و کارشناسان ما، پس از بررسی، نتیجه رو به شما منتقل کنند
توسط (130 امتیاز)
میشه لطف کنید ادرس و یا شماره تلفنی رو در اختیارم بزارید.در ضمن گوشی من از طرف شرکتی  که برام فرستاده دارای گارانتی میباشد.ایا گارانتی جوابگو به این کار هست؟

10.3k سوال

11.7k پاسخ

7.4k دیدگاه

9.1k کاربر

به بلک بری ایران خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران این مجموعه.

برای طرح پرسش از زبان فارسی استفاده کنید در غیر این صورت سوال شما از لیست پرسش و پاسخ ها حذف می گردد
...